Flexibilní technická podpora vašich projektů

Víme, že prvotřídní projekty a zákazníci potřebují prvotřídní služby. A přesně ty vám poskytujeme.

Neváhejte se na nás obrátit!
Poskytujeme maximální podporu při realizaci vašich projektů. Pravidelně se školíme a vzděláváme, abychom vám mohli co nejlépe a nejrychleji pomoci.

S čím pomůže technická podpora?

  • Technické parametry

    Dodáme technické parametry a poskytneme fotometrická data.

  • 24 hodin

    Jsme tu pro vás k dispozici a na vaše dotazy odpovídáme do 24 hodin.

  • Projekt od A do Z

    Vysvětlíme, jak naše svítidla fungují a doporučíme, kde je použít.

  • <1 % reklamovanost

    Každou reklamaci řešíme individuálně a s maximální péčí.

  • Individuální přístup

    Připravíme pro vás školení či prezentaci na míru.

  • Jak nás zastihnete

    Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo přes MS Teams.

Naše podpora v akci

Phil Winzar, Senior Technical Services Manager, ISG

"Halla poskytla cenovou kalkulaci, vzorky, výpočty osvětlení a jistotu dodání o týden dříve, což projektu velmi pomohlo. Rád bych se také zmínil, jak dobré bylo balení, šlo o velmi náročný projekt. proto to bylo velmi důležité. Kvalita byla také vynikající, nevyskytly se téměř žádné problémy u žádného z dodaných svítidel - z dodaných 5000 svítidel bylo jen 12 vadných kusů, kdy všechny vady byly způsobeny dopravou nebo manipulací při instalaci svítidel."

Zobrazit case study

Nástroje technické podpory

K dispozici je vám celá škála nástrojů odd BIM objektů, přes 3D modely, DIALux Plug-in, až po Fotometrická data.

Více informací o těchto nástrojích zde.

Jaké další služby nabízíme?

Jaké další služby nabízíme?